Thursday 28 July 2011

pangkah orang_melalak nak lebih!!!!!

ha,nih lha anjing....tauk kan anjing???...ala,anjing lha...anjing yg sudah sememang nyerw terkenal dgn sifat nyerw yg suke suki melalak tu...emm2...n0,w0nder lha kan...sbb anjing tak ada akal...but what i wanna talk t0day is ab0ut s0meb0dy yg terang tang2 bkn anjing...tp suke suki melalak mcm anjing...and melalak nyerw just in fb(muke buku)...urr~s0,ann0ying...x phm seyh apa jenis 0rang kalau dah mcm nih...kalau anjing tu b0le lha d'terime akal...anjing melalak c0z kebul0q selalu nyerw...tp kalau makhluk tuhan bergelar insan yg melalak...ap cerite erk???...kebul0q jugak kerw...maybe yes maybe n0..kebul0q na s0und 0rang agak nyerw...keysah lark aku kan...ble k0ank melalak tiap kali aku buat status...hei!!!lantak aku lha apa yg aku nak tulis kat wall aku...urr~~x gune tgn kau p0wn k0wt...0r menti0n name kau p0wn k0wt in my status...urr~~xphm..x phm...dah lha dtg x d'undang...tetibe jer ms0k status 0rang...melalak mcm anjing kebul0q...s0,ann0ying...plisz lha ea...aku x kacau hid0p kau...kau tlg jgn kacau hidup aku b0le x...marah bet0l nih!!!...HUHU...sekian wasalam~~

No comments:

Post a Comment

cercakap....apa yang awak nak cakap!!!